1. října 2012

Týden čtyřicátý třetí - Naděje

Omlouvám se za týdenní zpoždění, ale postihla mne nějaká z těch podzimních nákaz a než jsem se tak nějak zmátořila, byla už středa. Každopádně jsem vám tím dala dva týdny na promyšlení a zpracování totoho tématu, přičemž mi bohužel nedošlo ani jediné dílko od vás, což mne moc mrzí.

Proto se dnes budeme věnovat tématu jinému a to Naději. Myslím, že máte v srdci všichni nějakou tu naději...ať už je v dobrou známku z testu, brzké uzdravení, shledání s tím/tou pravým/pravou. Naděje je ale dáma vrtkavá...

4 komentáře:

  1. Tak toto téma se mi líbí :) Určitě se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je tady skvělé. I ta témata, zrovna tohle se mi moc líbí. Možná, že pokud mě napadne něco zajímavého zkusím něco napsat. Uvidíme... Jinak jsem jen chtěla říct-napsat, že je to tady skutečně magické. Něco takového jsem už dlouho hledala. Studnici inspirace a klidu. Krása.       

    OdpovědětVymazat