14. října 2012

Aurora - konec 49. duelu + zadání 50. duelu

Milí snílci,

těšila jsem se, jak po prodloužení lhůty na odesílání vašich děl vyhlásím po delší době skutečný duel. Ten se naneštěstí ovšem ani tentokrát nekoná, poněvadž ačkoliv jste na zpracování posledního zadání (fotografie na téma (Ne)zapomeň) měli skoro dva týdny, svůj výtvor mi zaslala pouze Dee, které tímto velice děkuji a její fotografii můžete zhlédnout pod perexem.

Co se týče dalšího duelu, rozhodla jsem se zvolit drabble. Drabble je literární útvar o přibližně 100 slovech (plus mínus 10 slov). Své výtvory mi můžete zasílat na e-mail klub.snilku@email.cz a to do večera 2.11. Abyste to však neměli tak jednoduché, vaše drabble musí obsahovat následující slova: šedá, pálit, prosba, naposledy, smích. Slova můžete samozřejmě libovolně skloňovat. To není tak těžké, co říkáte? Tak se pokuste něco vymyslet a já se budu těšit na vaše výtvory 



2 komentáře: