15. října 2012

Týden čtyřicátý pátý - Dveře

Moc jste mne dámy potěšily, když jsem se sem dnes ráno podívala a co nevidím...rovnou dva odkazy. Poslaly mi je [Zdenina] a [Fab]. Jako obvykle sem dám část prvního zaslaného díla, tudíž báseň od Zdeniny. Nijak nezoufej, protože mě se tvá báseň nezdála neslaná nemastná, nýbrž přímo naopak. *smile* Báseň, již mi poslala Fab, mě chytila za srdce. Připadala mi psaná z lehce ironického odstupu, ale to já mám ráda. Mohu jen říci: "Jen tak dál, dámy."

Tento týden vám dávám možnost se octnout přede dveřmi. Zda se za nimi skrývá dobré či zlé, je jen a pouze na vaší fantazii a náladě, neboť vím, jak moc ovlivňuje pisatelova nálada osudy hrdinů...
Nebojte se stisknout těžkou zdobenou kliku z mosazi a vypustit bubáky, kteří byli tolik dlouhých let ukryti za těmi dvěřmi...

Nyní už ukázka z básně, již zaslala Zdenina Vankov..

Polorozpadlý dům

Polorozpadlý dům ještě stojí,
nikdo však kolem nechodí.
Co se uvnitř skrývá?
To nikoho nezajímá.
.
Čas však neúprosně tiká,
dům se rychle rozpadá,
divné zvuky se z něho linou,
pekelné ohně síru plivou.
...

Žádné komentáře:

Okomentovat