6. října 2012

Imaginarius - Iluze čtyřicátá osmá

Dobrý večer,
už máme nějaký ten týden podzim. Tak mne napadlo, kolik Snílků tady v klubu má jako oblíbené roční období právě onen svátek větru a padajícího listí. Kolik z Vás miluje ten čas, kdy se příroda ukládá k spánku, aby zase na jaře mohlo vše povstat ve své plné kráse?
Dnes to bude jen jeden obrázek, stejně si myslím, že tak je to rpo Vás lepší. Nemusíte si lámat hlavu s tím, čím se inspirovat.

OBRÁZEK ZTRACEN

Skutečně děsuplné místo. Bude mne zajímat, co ve Vás tenhle obrázek vyvolá za vizi.


Určitě Vás nepřekvapilo, když jsem jako hudební doprovod zvolila TSFH. Na mou obranu musím říci, že oni jsou fakt DOBŘÍ!


Odkaz na Vaši Iluzi s označením, o kterou Iluzi se jedná, vkládejte do:


Vše, co mělo být uveřejněno, uveřejněno bylo. Nezbývá mi nic jiného, než se s Vámi rozloučit a popřát Vám hezký sváteční večer a krásný víkend.

Mějte se pěkně a snění zdar!
Vaše Maglaiz

3 komentáře:

  1. Ahoj! Mám veledůležitý dotaz. Bylo by možné abych si vybrala víc obrázků z Imaginariuse a složila je dohromady? Myslím tím, jestli bych mohla napsat jeden dlouhý příběh (nejspíš na kapitoly), ve kterém by se vyskytovaly obrázky z více iluzí. Např.: Iluze 2. a Iluze 38 a Iluze 20. a Iluze 19... Snad je to pochopitelné. Nevím jestli to někoho zajímá nebo jestli jsem se na to vůbec měla ptát, ale přišlo mi slušné se zeptat, když jsou konec konců tvé obrázky. Ty je sem přece přidáváš, takže... No zkrátka bych to ráda věděla. Je to tedy možné?         

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda totálně podzimní. Na podzim se těším celý léto :)[1]: Vzhledem k tomu, že to jsou skladby autorů z deviantartu a ne tvorba admina, nevím, proč by to někomu mělo vadit Spíš naopak. Účelem Imaginária je inspirovat, ne? :) A jestli k tomu člověk napíše báseň, nakreslí obraz nebo složí příběh, to mi přijde fuk, hlavně že se tvoří.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jak už napsala m., tyto obrázky vskutku nejsou mojí tvorbou. Pokud by byly, tak už byste mě vytahovali ze stropu, kam bych skočila při zjištění, že tohle dokáži vytvořit.
    Samozřejmě, že je to možné, ovšem chtěla bych Tě upozornit, že vkládání do Sbírky Iluzí je výsadou členů Klubu, ostatně jako jakákoliv aktivita zde. Avšak nikdo Ti nemůže vyčíst, pokud si odtud vezmeš inspiraci pro svou tvorbu Jestli bys měla zájem se dostat do Klubu Snílků (že nejsi jejím členem, usuzuji z toho, že nejsi oficiálně napsána v příslušném článku o členech), tak by ses mohla přihlásit zde: http://libere.blog.cz/1012/aditum-aneb-kdo-je-hoden-necht-vstoupi

    OdpovědětVymazat