30. září 2012

Aurora - konec 48. duelu + zadání 49. duelu

Zdravím, snílci!

K poslednímu duelu, jehož zadání znělo báseň na téma Má největší slabost, mi svůj příspěvek jako jediná zaslala Claire, které tímto děkuji a její vydařenou báseň si můžete přečíst pod perexem.

Co se týče dalšího duelu, rozhodla jsem se provést v organizaci této rubriky menší změnu, k níž mě svým komentářem inspirovala vivienne, které jsem za její návrh opravdu vděčná. Téma dalšího duelu je fotografie na téma (Ne)zapomeň. Své výtvory mi protentokrát ale můžete zasílat až do večera 12. října, takže doufám, že se jich protentokrát sejde na e-mailu klub.snilku@email.cz (předmět e-mailu: Aurora) víc a duel se zase jednou uskuteční, když už na pořízení fotografií budete mít téměř dva týdny. Budu se těšit Mrkající


Korzet
Drásá se to na povrch,
posedlost má největší,
není to jen můj neduh,
věc, co jen mne potěší.

Bílá pleť a sukně dlouhá,
to je jen nezbytnost pouhá.
Však můj korzet, krutý pán,
stahuje mě bez výčitek.
Útlý pas, co jím mi byl dán,
já ráda přijmu bez námitek.

Slabost moje největší,
dělá mě v těch očích mých,
ze všech dam tou nejkrásnější,
však i pýcha, paní zlých,
dělá divy v té mé hlavě,
jako by má hrdost hravě
nezvládla držet vzpurně můj nos u nebes.

1 komentář:

  1. jupí jou, účastním se :) upřímně, ten nápad se dvěma týdny se mi zdá skvělý, týden je pro někoho (kdo má kupodivu všední dny napilno) dost vražedný a krom toho se mi zdálo, že když se přijmou jen dva první účastníci - inu, tohle mě na tom vždycky trochu odrazovalo, i když se mi téma třeba líbilo, hlavně když šlo třeba o povídky (u kterých si představím většinou víc než jednu stránku A4)...

    OdpovědětVymazat