28. září 2012

Imaginarius - Iluze čtyřicátá sedmá

Dobrý večer,
tak už mám za sebou první týden školy. Vím, drtivá většina z Vás už má za sebou první měsíc školy. Jak se Vám dařilo? Doufám, že jste byli úspěšní.
Dnešní Iluzi jsem nucena vzít opět trochu narychlo, jelikož mne dneska čekají ještě další povinnosti.

OBRÁZEK ZTRACEN

Samozřejmě nesmí chybět již skutečně tradiční hudebné vložka. Možná jsem při výběru byla tak trochu více méně ovlivněná současnými událostmi v osobním životě, ale myslím si, že tato hudba se Vám bude líbit a snad i polaská Vaše mozkové závity po té správné sněcí straně.


Odkaz na Vaši Iluzi s označením, o kterou Iluzi se jedná, vkládejte do:


Vše, co mělo být uveřejněno, uveřejněno bylo. Nezbývá mi nic jiného, než se s Vámi rozloučit a popřát Vám hezký sváteční večer a krásný víkend.

Mějte se pěkně a snění zdar!
Vaše Maglaiz

1 komentář: