17. září 2012

Aurora - konec 46. duelu + zadání 47. duelu

Zdravím, snílci.

Možná se divíte, proč se tu vyhlášení nového duelu objevuje tak pozdě. Je to z toho důvodu, že se opět nikdo nepřihlásil.
Kdyby se to stalo jednou, tak neřeknu, ale ze současné bilance je dosti očividné, že o tuto rubriku není zájem. Proto jsem se rozhodla, že jestli se i nyní nikdo nepřihlásí, tak se vedení této rubriky vzdám. Snažit se ji udržovat při životě za podobných podmínek je zhruba stejně efektivní jako křičet do zdi, a já už mám křičení do zdi za svůj život dost.
Nové zadání je povídka na téma Poslední noc. Minimální rozsah je jedna strana, maximální nechám na vás. Své výtvory mi zasílejte na e-mail klub.snilku@email.cz do pátečního večera (předmět e-mailu: Aurora).

A.S.

4 komentáře:

  1. Hiroko von Rabersdorf17 září, 2012 01:43

    Dlouho jsem sice nic nepsala, ale toto mě zaujalo, takže se velice nadšeně hlásím s tím, že to vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hiroko von Rabersdorf17 září, 2012 01:51

    Tak nevyzkouším. Nějak uvázla komunikace mezi námi a já už nejsem v seznamech. Nu což.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To nevadí, v případě, že se nepřihlásí dostatek členů, beru i nečleny, takže se klidně můžeš přihlásit a své dílo mi zaslat

    OdpovědětVymazat
  4. Hiroko von Rabersdorf17 září, 2012 11:21

    Dobře v tom případě se budu velmi snažit. :)

    OdpovědětVymazat