13. září 2012

Creatio - Zasnění malíři, kde jste?

Zdravím Snílci,
nevím, co se tady děje, ale nějak postrádám Snílky-malíře. Je tady nějaký? A pokud ano, proč nechává Creatio umírat? Já už jsem vážně bezradná? Jak vás mám nalákat, abyste mi posílali svá výtvarná díla? Nebo je snad chyba ve mně? Dělám něco špatně, co vás odrazuje?
Pokud by snad někdo z vás měl nápad, jak Creatio trochu oživit a nějak vás povzbudit v zasílání děl, tak ať mi dá vědět do komentářů pod článek či na klubový email.
Creatio pomalu skomírá,
malíř-snílek mi uniká.
Co tady mám zveřejňovat,
když snílek přestal posílat.
Asi na vás pošlu Evžena,
to je moje adoptovaná příšera.
Dílo pošli hned sem,
Creatio jinak zmizí v zem.
To by ale byla škoda,
tak mi posílejte svá díla.


Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí či malují, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví. Takže se skutečně může zúčastnit naprosto každý, bez výjimky. Proto vás, snílci, prosím, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s ostatními.

Pokud se tedy odhodláte k zaslání svého výtvarného díla, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.
Děkuji za pozornost a mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

1 komentář:

  1. Sice nejsem člen a ani nevím jak se jím stát, ale.. podle mýho prvního úsudku se mi zdá že to tu "asi" upadá.. a to mi přijde jako hrozná škoda, je to strašně krásnej blog..

    OdpovědětVymazat