22. září 2012

Imaginarius - Iluze čtyřicátá šestá

Dobrý večer,
omlouvám se za čtyřiadvaceti hodinové zpoždění. V osobním životě toho mám nyní hodně. V úterý mi začíná škola, a tak už začínám řešit opětovné ubytování v Ostravě a další hlouposti okolo. Kromě toho tu jsou i jiné záležitosti, které by de facto neměly ani co zasahovat do Imaginaria, ale Žárovcežel zasahují.
Pomalu nám končí první školní měsíc. Někteří z vás se aklimatizovávali v novém školním prostředí, někdo jen objevil drobné změny na své dosavadní škole a někdo už opustil školní lavice. Čas jde dál, ale co ve vás určitě zůstává je vaše snílkovství. A to je třeba nadále procvičovat, rozvíjet a nechat ho dále si žít svým životem, neb Snílkem člověk zůstává po celý život.

Chtěla bych vám nahradit aspoň trochu mé zpoždění, a tak jsem se rozhodla vám opět dát na výběr ze dvou obrázků.

OBRÁZEK ZTRACEN

Tak by mne zajímalo, v čem byste raději bydleli. Ve mlýně někde hluboko v lesích, nebo v domě v koruně stromu? Musím se přiznat, že já bych měla volbu velice těžkou, protože obě místa mají v sobě kus něčeho přitežlivého.

Jak už je naším zvykem, i v dnešní Iluzi nesmí chybět něco pro potěchu ucha. Budu netradiční, za čož mne bude mít pár lidí velice nerado. Vím, jak je nepopulární lidová hudba, ale tato píseň a samotný interpret si prostě zaslouží, aby ho znalo vícero jedinců.

HUDBA ZTRACENA

Odkaz na Vaši Iluzi s označením, o kterou Iluzi se jedná, vkládejte do:


Nuže, stimuly nutné k lovu Iluzí byly uveřejněny. Doufám, že vám padnou do noty.

Mějte se a snění zdar!
Vaše Maglaiz

1 komentář: