17. září 2012

Týden čtyřicátý druhý - Tragédie

Jak jsem očekávala, počet příspěvků se nám pomalu začíná zvyšovat a to úměrně se začátkem školního roku, což mi velice lichotí. K předchozímu tématu týdne mi poslaly [Zdenina] s [Fab] naprosto geniální básně, přičemž Zdenina k té své přidala i svou tematickou kresbu. Kousek té Zdenininy to jako obvykle zveřejním. Sice jí občas úplně nesedí verše, ale to nijak nekazí dojem. Fabiana to pojala lehce depresivně, ale o to více mne ta báseň bavila více. Doufám, že si to Zdenino nevezmeš nijak osobně ;) Mám ráda depresivní a dekadentní věci a Fabianin styl je dle mého názoru naprosto dokonalý...

Pro tento týden se mi zalíbila Tragédie. Doufám, že je to dle vašeho gusta a něco stvoříte. I kdyby to měl být třeba rozhovor či divadelní replika, pojednání o tragédii, jak má či nemá vypadat...nebo snad...Tragédie (s velkým T). Nechám to jen na vás a vašich školou/prací znavených myslích.

Zdeninina báseň

Nebožtík na vandru
Náhrobní kámen se posouvá,
nebožtík z hrobu vylézá,
červy a plíseň z něho padá,
nešťastně se kolem motá.
.
Vylezl na čerstvý vzduch,
okolo se šíří hnusný puch,
mouchy se do něho pustili,
psi v okolí zavyli.
...

Žádné komentáře:

Okomentovat