1. srpna 2012

Praepositio - znovuobnovení

Ahoj snílci,
Jmenuju se Nancy Farraigeová. Nedávno jsem se nabídla, že převezmu rubriku Praepositio, která se má zabývat rozhovory s některými z vás. S lidmi, kteří mají, co říct. Musím se přiznat, že s něčím takovým nemám absolutně žádné zkušenosti, tak buďte, prosím, shovívaví :-)
Asi bych měla udělat nějaké to představení se, ale nevím moc, co bych vám o sobě řekla... Nuže, je mi čerstvě šestnáct, pocházím z Prahy. Jsem hodně věřící ale mám ráda fantasy a všechno zavánějící nadpřirozenem (trochu paradox, ale to je ještě ten nejmenší).
Pokud by někdo měl zájem o rozhovor, napište mi na email Nanciin.mejl@seznam.cz, popřípadě na ksichtoknihu pod jménem výše uvedeným, vaše jméno, email a adresu vašeho blogu, popřípadě můžete přidat fotku, obrázek, krátkou ukázku tvorby, cokoliv co by mohlo rozhovor trochu oživit, či mu dodat směr.
To je asi vše, co bylo potřeba na úvod říct. Rozhovory budu zveřejňovat maximálně jednou za dva tři týdny. Tak doufám, že bude co zveřejňovat :-)

2 komentáře: