27. srpna 2012

Aurora - vyhodnocení 43. duelu + zadání 44. duelu

Ahoj, snílci, tak jsem to nakonec stihla Usmívající se

Minulého duelu se zúčastnily dvě dívky - Reina-sun a Charlie. Zadání znělo báseň na téma Pokušení. Obě básně se velmi povedly, takže hlasování bylo takřka do poslední chvíle nerozhodně, ale nakonec s převahou pouhých 2 hlasů vítězí Charlie. Vítězce gratuluji, a její dílo si můžete znova přečíst pod perexem.
Co se týče dalšího duelu, rozhodla jsem se tentokrát zadat drabble na téma Nepříjemná pravda. Pro ty z vás, kdo by to nevěděli: drabble je literární útvar přesně o 100 slovech - tolerance je pak v tomto případě +-10 slov. Doufám, že se někdo do pátečního večera přihlásí a budu se těšit na vaše výtvory Mrkající

Modré pokušení
Týdny odolávám pokušení,
kde mohou jen vyvolení.
Říkám si však i já budu moci
jeden klik - budou z nás cvoci.
Už se mi to pomalu krátí
Místo, které mě uchvátí.
Nemohu se dočkat, počítám
a jen si internet otvírám
Oslava třináctin byla bujará
Facebook už se mi načítá - tralalá
Hromadu přátel musím mít,
a v různých skupinách být.
Obrázky se mě snaží zlákat
to další hru mám zase hrát?
Jedna aplikace za druhou.
I ta s tou krásnou duhou.
K čemu to bylo dobré?
Tohle pokušení modré.
Avšak teď už mi radno není.
S Cukrem je to na omdlení.

3 komentáře:

  1. Gratuluji, povedená báseň. Jsi talent! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, já vyhrála Děkuju za hlasy.[1]: Děkuji, bylo to teprve druhé básnické dílo.

    OdpovědětVymazat
  3. K tomu drabble by bylo lehčí zadat slova. Něco jsem poslala.

    OdpovědětVymazat