20. srpna 2012

Týden třicátý devátý - "Budeš můj tatínek?"

Další týden za námi a bohužel mi ani tentokrát nepřišel žádný příspěvek. Nicméně nevadí. Chápu, že jste zaneprázdněni prázdninami, prací, brigádami a počasím, které má občas tendence i mne vyhnat ven k vodě, byť neúspěšně. Jsem si naprosto jistá, že se s postupně klesající teplotou a nástupem podzimu budete spíš zavírat doma a nebudete trávit více času venku (jako já) a znovu se mi vaše díla jen pohrnou...

*samolibě se usmívá*

Protentokrát pro vás mám lehce zapeklité téma. Adopce a všechny skutky konané úřady s dětmi jsou mnohdy velmi problematické a já od vás žádám, abyste se nad tím zkusili zamyslet a napsali mi třeba úvahu. Velmi by mne zajímalo, co si o tomto tématu myslíte..

Své články mi jako obvykle zasílejte na klubový mail (klub.snilku@email.cz) nebo vkládejte odkazy do komentářů...však to znáte.

3 komentáře:

  1. Něco mě napadlo, sice to nebude úplně tak o adopci, ale snad nevadí. "Máma" je TT na blog.cz, takže se mi to hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. No, nevím, jestli je to podle zadání. Navíc se hlásím poprvé s něčím takovým. Tak posuďte sami.
    http://gilandhel.blog.cz/1208/maminko-kde-jsi

    OdpovědětVymazat