2. srpna 2012

Creatio - Keď stačia slová a Portrét

Zdravím,
velice se omlouvám, že minulý týden nebylo Creatio, ale musela jsem v neděli narychlo odjet a už jsem ho nestačila připravit a přednastavit.
Tentokrát to však dělám a dneska vám to vynahradím, protože tu mám pro vás hned dva výtvory od Any, oba se mi moc líbí, i když ten portrét je naprosto úchvatný.


Ahojte :-)
Mrzí ma, že ako členi klubu sme máločo aktívni. Z toho dôvodu zasielam staršiu maľbu (vodové farby), ktorú mám asi najradšej, pretože bola maľovaná vo víre najrôznejších emócií. Myslím, že názov "Keď stačia slová" je vcelku vyjadrujúci podstatu motívu :)
(obr. Keď stačia slová)



Aby som neposielala len niečo staršie, prikladám najnovší portrét, ktorý ešte nie je zverejnený.
(obr. Portrét)


Pekný zvyšok dňa prajem ;)
Any


Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio, připojte název a nějaký popis, abychom se o díle dozvěděli více.
Děkuji za pozornost a mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

5 komentářů:

  1. Tohle ber jako nejhlubší projev úcty a obdivu: Ty vole!

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, kde mám tu lopatu, abych se mohla jít zahrabat?

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně je v Creatiu zase něco, co stojí za uveřejnění. Omlouvám se Vám ostatním, ale většinou tu jsou jen čmáranice jako od malých a netalentovaných děcek!Any, výborná práce!

    OdpovědětVymazat
  4. Any z blogu elusion je úplně jiná liga než my, obyčejní smrtelníci. Nádhera.

    OdpovědětVymazat