13. srpna 2012

Týden třicátý osmý - Vymítač

Zprvu bych se chtěla omluvit, že jsem se jaksi časově netrefila na ranní vydání. Byla jsem celý víkend až do dnešního odpoledne lehce indisponována. Nicméně vyhlašuji nové téma týdne. Na poslední téma mi bohužel nepřišlo nic, nicméně já to chápu. Ne každý má mnoho času, já jsem tomu zdárným příkladem. Kdyby ale někoho něco napadlo, nemusí váhat a své dílo mi může poslat na klubový mail: klub.snilku@email.cz

Tématem tohoto týdne se stává vymítač. Mám jen matné tušení, jak mne to mohlo napadnout, nicméně na tom nesejde. Těším se na vaše příspěvky. Ty mi jako obvykle vlkádejte v podobě odkazu na článek do komentářů nebo zasílejte na výše zmíněný e-mail. Pro zapomnětlivé to mohou být i články ne zrovna nejnovější. Jednoduše cokoli, co se vztahuje k vymítání...

1 komentář: