25. srpna 2012

Aurora - 43. duel

Ahoj, snílci.

Jsem tu s dalším duelem, jehož zadání bylo: báseň na téma Pokušení. Obě básně jsou velmi vydařené, ale je na vás vybrat v anketě tu, která se vám líbí víc. Výjimečně možná budete moct hlasovat až do pondělí - omlouvám se, ale nejsem si jistá, jestli se v neděli večer dostanu na internet.

1.

Stojíš na konci ulice,
provazce z deště spouští se.
Jsi jen holka z ulice,
smiř se s tím.

Ač hebký vlas a rudé rty,
nenalezneš nikdy klid.
Jsi jen holka z ulice
a nikdy nebudeš více.

Jsi idol, všichni Tě chtějí,
slastné jméno - Pokušení.
Jsi však holka z ulice
a to vždycky zjeví se.

2.

Modré pokušení

Týdny odolávám pokušení,
kde mohou jen vyvolení.
Říkám si však i já budu moci
jeden klik - budou z nás cvoci.

Už se mi to pomalu krátí
Místo, které mě uchvátí.
Nemohu se dočkat, počítám
a jen si internet otvírám

Oslava třináctin byla bujará
Facebook už se mi načítá - tralalá
Hromadu přátel musím mít,
a v různých skupinách být.

Obrázky se mě snaží zlákat
to další hru mám zase hrát?
Jedna aplikace za druhou.
I ta s tou krásnou duhou.

K čemu to bylo dobré?
Tohle pokušení modré.
Avšak teď už mi radno není.
S Cukrem je to na omdlení.

3 komentáře: