29. července 2012

Aurora - znovuobnovení + zadání 40. duelu

Zdravím, snílci!

Mé jméno je A.S., píši na blog greensleeves.blog.cz a před nedávnem jsem se nabídla, že nově povedu tuto rubriku. Jak dlouho? Dokud nás smrt nerozdělí :) A nebo dokud budu mít čas, či dokud mě odsud nevypískáte :)

Nyní pár organizačních záležitostí
- zadání nového duelu se tu bude objevovat vždy v neděli ve 20:00
- ti, kteří se přihlásí do duelu, budou mít čas zaslat svá díla na klubový e-mail klub.snilku@email.cz (předmět e-mailu Aurora) do pátku, taktéž do 20:00
- článek s díly se tu pak objeví následující den (tudíž v sobotu), přesněji ve 12:00

Doufám, že je všechno jasné (pokud ne, ptejte se v komentářích) a nyní už můžeme přejít k zadání.

Pečlivě jsem přemýšlela, jaké téma mám zadat. Nakonec jsem se ale rozhodla, že jelikož se jedná o jakési "znovuzrození" Aurory, tak se necháme inspirovat úplně prvním duelem. Tudíž se bude psát povídka! A to na téma Ve stínu slunce (když už máme to léto...)

Co se týče žánru povídky, nechám ho na vás. Představivosti se meze nekladou. Jediný požadavek mám ohledně délky - povídka by měla být minimálně stránku dlouhá (s obvyklým řádkováním a písmem, však to znáte). Horní hranice délky stanovena není (i když román by se tu uveřejňoval nejspíš docela špatně).

Přihlásit se může maximálně pět snílků. První dva, kteří pošlou své výtvory na výše zmíněný e-mail, jdou do duelu. Zbytek pak bude moct uveřejnit své výtvory na blogu nebo na stránce. Ale až potom, co duel skončí, buďte té lásky :)

To je myslím vše, nyní se můžete začít přihlašovat (a nebo ptát, pokud vám něco není jasné) a já doufám, že se nám bude dobře spolupracovat a především, že se opravdu někdo přihlásí.

A.S.

1 komentář:

  1. Ve stínu slunce? To zní lákavě. Zkusím ještě dneska něco napsat

    OdpovědětVymazat