6. července 2012

Imaginarius - Iluze třicátá šestá

Dobrý večer vespolek!
Fuj, to je horko! S hrdostí vám mohu oznámit, že již i já mám prázdniny. A chvílemi mám pocit, že ten začátek prázdnin je spíše za trest. I když máme na zahradě bazén, tak do něj stejně nemohu. Proto jsem se rozhodla vyhlásit vedru válku aspoň na poli snění a na poli Iluzí. To dá rozum, že kapitán Imaginarius musel projet i krajinami zasněženými. Naštěstí nám i v takovýchto zemích zanechal stopu v podobě Iluze. Nuže, milí Snílci, sněte, zaznamenávejte své Iluze a snažte se najít stopy ku nalezení kapitána Imaginaria.


Také špatně snášíte horka? Mně osobně vyhovuje v létě tak těch 25 stupňů. To je teplota na koupání, na výletování, na vysedávání nad knihou či prázdnými papíry, které je nutno zaplnit příběhy. Co myslíte vy?

Dobře, konec žvanění, jde se pracovat.

Jak jsem již psala, rozhodla jsem vyhlásit horku válku a doufám, že mne v mém nápadu podpoříte svými Iluzemi, na které se už velmi těším. Pro dnešek jsem vybrala dva exempláře krásných zimních obrázků.

Je vám už trochu chladněji? Konečně vás napadají příběhy a básně? No, pokud ještě někoho netrkla inspirace nebo stále ještě váhá, zda je to ten správný nápad, pro ně tu mám ještě melodii.

HUDBA ZTRACENA

Své Iluze zasílejte buď na klubový e-mail: klub.snilku@email.cz a do předmětu napište číslo Iluze, nebo odkazy na své básně a povídky vkládejte do:


Obrazový i zvukový materiál byl poskytnut, víte, kam své Iluze máte zasílat či vkládat, což znamená, že se blíží konec dnešní Iluze. Nerada vytahuji červený šátek s bílými puntíky, abych vám jím mohla zamávat, ale utěšuje mne myšlenka, že příští týden se zde opět shledáme, abychom se mohli zase vydat po stopách kapitána Imaginaria.

Mějte se famfárově, přeji vám příjemné teploty a příští pátek zase naviděnou.
S pozdravem
Vaše Maglaiz

2 komentáře:

  1. Přiznám se, že velká vedra taky nesnáším. Jakmile je přes třicet stupňů, tak mi to vůbec nemyslí, asi se mi zavaří mozek, nebo co. Ideálních je tak pětadvacet, to se dá i něco dělat. Pro mě je léto vždycky utrpení, protože se vždycky spálím, pak týden nechodím na sluníčko, za tu dobu se sloupu a mohu se opět spálit. Ať se namažu čímkoliv, stejně jsem jako grilovaný kuře, nebo bílá jak sněhulák.

    OdpovědětVymazat
  2. Tentokrát možná něco napíši. První fotografie mi dost připomíná Narnii.

    OdpovědětVymazat