5. července 2012

Creatio - pošlete mi svá díla

Zdravím snílci,
vy tenhle příspěvek čtete normálně ve čtvrtek, ale pro mě je neděle ráno a jsem smutná, jelikož mi nikdo prozatím neposlal své výtvarné dílo, takže dneska pojedeme bez obrazu. Sice bych mohla vyštrachat něco svého, ale to už jsem udělala minule, takže tentokrát je to výzva pro vás, abyste mi posílali svá dílka.
Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí či malují, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví. Takže se skutečně může zúčastnit naprosto každý, bez výjimky. Proto vás, snílci, prosím, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s ostatními.
Pokud se k tomuto kroku odhodláte, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio, připojte název a nějaký popis, abychom se o díle dozvěděli více.
Děkuji za pozornost a mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

Žádné komentáře:

Okomentovat