29. června 2012

Imaginarius - Iluze třicátá pátá

Dobrý večer,
už jsem tady zase. Poslední červnový Imaginarius. Většině právě dnes odpoledne začaly prázdniny a víte, co bude dělat tetka Maglaiz? Učit se. Ano, je to nechutné, ale situace, tedy spíše profesorstvo si mne vyžádalo 2. 7. na zápočet a abych se tak moc nenudila, tak i na zkoušku. Ovšem to vám je asi ukradené a já to chápu. Zajisté dychtíte po novém zadání, po nové Iluzi, po dalším důvodu k snění a tvorbě prózy či poezie. Dovolte mi se však ještě na něco optat. Jak budete trávit prázdniny? Sic otřepaná otázka, leč mne vskutku zajímá. Nevěříte? Věřte.

[V.]
Přikročme však k tomu, proč jsme se zde setkali. Sami jistě víte, že jste v poslední době moc pilnými přispěvovateli nebyli. Nevyčítám, jen konstatuji. (Ostatně já také ne.) Začala jsem tedy přemýšlet, zda skutečně není chyba v tom, co uveřejňuji. Zapátrala jsem a zjistila, že nejvíce příspěvků bylo, když jsem zde vložila obrázek s krajinou. Doufám, že se úspěch bude opakovat, protože pro vás mám skutečně krásnou fotku.

A kdo by snad postrádal v krajině trochu toho fantastična. Pro něj tu mám obrázek, který jsem si sama pro sebe nazvala "Na vlnách podivna".

OBRÁZEK ZTRACEN

Nuže vybírejte, sněte, pište, škrtejte a posílejte či vkládejte. Hlavně se nenuďte a zapojte fantazii do všedního života. A pokud by vám to bylo málo, tak ještě se můžete inspirovat krásnou hudbou.


Své Iluze v podobě básně či povídky zasílejte buď na klubový e-mail: klub.snilku@email.cz a do předmětu uveďte číslo Iluze, nebo odkazy vkládejte do:


Co ještě dodat? Snad jen popřát vám krásné prázdniny, hodně fantazie a zážitků. Hlavně se nám, Snílci, vraťte všichni z toho širého světa zpátky a v pořádku. Pro ty, co mají stejně jako já to "štěstí" a opět se nikam nepodívají, mám dobrou zprávu: Imaginarius školním rokem nekončí, bude zde i přes prázdniny.

Mějte se famfárově a příští týden zase u stolu s nápisem Imaginarius.
S pozdravem
Vaše Maglaiz

2 komentáře:

  1. Ha, toho týpka, co tvoří ty surrealistický výjevy, úplně zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám že se ti ty zkoušky povedou :).
    A co budu dělat o prázdninách? No asi budu u dědy chodit po lese s atlasem a poznávat jedovaté houby .
    Druhý obrázek je naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat