21. června 2012

Creatio - Symbol, klikyhák estetický ze všech úhlů

Zdravím Snílci,
jak si užíváte parných dnů, kdy se nedá pořádně dýchat? Trávíte je u vody, nebo snad v ulicích měst? Nejraději bych si zalezla do mrazáku, ale to bohužel nejde, tak se chladím, jak se dá. V pondělí i včera bylo takový horko, že ani číst se mi nechtělo, natož abych se patlala v barvách a pokoušela se něco nakreslit.
Vy asi máte stejný problém, protože mi už pár týdnů nepřišel žádný váš výtvor. Kreativní abstrakce od Maglaiz je poslední, kterou na emailu mám. Proto bych vás chtěla požádat, abyste mi do příštího týdne nějaké výtvarné dílko poslali, abych měla co vám tu ukázat.
Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí či malují, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví. Takže se skutečně může zúčastnit naprosto každý, bez výjimky. Proto vás, snílci, prosím, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s ostatními.
Pokud se k tomuto kroku odhodláte, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Zdravím Zdenino,
slibuji, že se polepším a budu už hodná přispěvovatelka a pseudomalířka Zatím zasílám jediné uveřejněné dílo, které jsem splácala za pomoci temper. Sice to není éňo ňéňo, ale jak se říká, trošec šure tež fajne. Výhodu tohoto "veledíla" spatřuji v tom, že se na něj jde dívat z jakékoliv strany a stále vyhlíží, no, nechci si fandit, ale řekla bych, že zajímavě.


Maglaiz





Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio, připojte název a nějaký popis, abychom se o díle dozvěděli více.
Děkuji za pozornost a mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

3 komentáře:

  1. A já už se radovala, že se na mne zapomnělo. No nic. Veřejná ostudo, tady jsem

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Náhodou klikyhák je nádherně všestranný /doslova/. Tak jo, zase se pokusím poslat nějaký ten pokus ze svého skicovníčku, ať je sranda.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Na tebe nejde zapomenout a ostuda to není. Je to velmi zajímavé a kreativní. [2]: Jen posílej Na příští týden ještě ádné dílko nemám, tak ať mám co zveřejňovat.

    OdpovědětVymazat