7. června 2012

Creatio - Orion Mizuki

Zdravím Snílci,
minule jsem vás trochu peskovala, za to, že mi neposíláte svá díla, ale tentokrát vás naopak chválím. Sešli se mi hned dvě dílka, ale dnes si představíme a to druhé si necháme na příští týden. Jsem moc ráda, že jste se odhodlali, protože já přece nekoušu, tak proč se nepochlubit svým malířským talentem, když vás to baví.
Maturity jsou myslí za námi, zkouškové a jiné dodělávání známek před námi, přesto věřím, že mě i nadále budete zásobovat svým uměním, protože skutečně není důležité, jak kdo kreslí, ale jak moc velkou zálibu v tom má.
Ale raději nebudu zdržovat, abyste se mohli pokochat mangou s názvem Orion Mizuki od Bereniky. Jak vidíte, nesnědla jsem jí, tak se nebojte a jen s chutí posílejte další svá výtvarná dílka na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Orion Mizuki
Jeden z mála pokusů o mangu, zobrazující mé OC Orion, za kterou hraji v RPG na téma Naruta.
Nekreslím často, jen občas, když je chuť, se pokusím o něco jako je tohle. A podle toho to vypadá! Snad se to alespoň někomu bude líbit.

Berenika



Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.
Mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

Žádné komentáře:

Okomentovat