14. června 2012

Creatio - Lolita

Zdravím snílci,
opět jsme se tu po týdnu sešli a já vám přináším krásnou, ale možná smutnou "Lolitu", nebo se i to možná jen zdá. Ale tohle dílko se mi moc líbí a velmi děkuji Clare za zaslání. Neukousla jsem jí, tak se ani vy ostatní nebojte i zasílat svá kreativní malířská či kreslířská díla, aby se jimi mohla pokochat a ukázat je i vám Snílků.
Zdá se mi to, nebo se skutečně blíží léto a s ním i krásné sluneční počasí? Tedy pokud nebude chladno a pršet jako v posledních pár letech. Ani se nedivím, že spousta lidí sbalí kufry a odletí do teplých krajin. A co vy? Těšíte se na léto? A jak ho strávíte?
Přeji vám, aby těch pár týdnu do léta uteklo jako voda, ale vy abyste stihli všechno, co potřebujete dokončit, ať jsou to známky nebo nějaká jiná práce.
Přesto na vaše Creatio nezapomeňte a pošlete mi svoje díla na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Lolita
Odhodlala jsem se k poslání nepříliš umně nakresleného naprosto fiktivního portrétu. Doufám, že nebude tolik pohaněn, jak se domnívám.

A4, uhel
Je to dílko jedné vlahé jarní noci, kdy se mi při čtení Lolity od Nabokova mysl zatoulala do končin, ve kterých jsem já sama byla H. Humbert a tohle je má drahá Lo, ač poněkud smutně vyhlížející. Chopila jsem se tedy uhlu a papíru a Lolita byla po pár trampotách na světě...

Clare


Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.
Mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

1 komentář: