19. července 2012

Creatio - Plameňák

Zdravím Snílci,
víte, že jsem správcem Creatia již dva měsíce? Jak ten čas jen utíká, to je až k nevíře, ale snad jsem tady odvedla trochu práce, vám se zde líbilo a budete Creatio navštěvovat i nadále. Přece jen je to rubrika pro vás, kde máte možnost předvést svůj výtvarný talent.
Ráda bych poděkovala všem, kteří mi zasílají svoje výtvory, prozatím to je Teplý holoubek, Šoterová, Berenika, Clare, Maglaiz a Elleine. Velice si toho vážím a doufám, že mi zachováte i nadále přízeň, budete pilně tvořit a posílat výtvarná díla.
Neboť Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí či malují, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví. Takže se skutečně může zúčastnit naprosto každý, bez výjimky. Proto vás, snílci, prosím, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s ostatními.
Pokud se k tomuto kroku odhodláte, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.
Tentokrát se odhodlala již podruhé Maglaiz a poslala mi dosud nezveřejněné dílko s názvem Plameňák, za což jí děkuji. Jde o velmi zajímavé dílko a vůbec nevadí, že by zoologové nadávali, tady jde o tvůrčí osobnost a originalitu.


Ahoj Zdenino,
zasílám Ti dosud nezveřejněné dílo z loňského podzimu. Má se jednat o jakéhosi abstraktně pojatého ptáka. Mám v oblibě spirály a když jsem byla nemocná, brala jsem jejich kreslení jako léčbu. Vzala jsem pastelky a kreslila a kreslila. Dalo by se říci, že je to z větší části automatická kresba. Vím, že praví malíři, kreslíři a zoologové by mi dali co proto, ale stále mám nutkání hovořit o tomto obrázku jako o Plameňáku.
Omluvte sníženou kvalitu, nějak zlobil skener.

S pozdravem a přáním krásného dne
Maglaiz


Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio, připojte název a nějaký popis, abychom se o díle dozvěděli více.
Děkuji za pozornost a mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

Žádné komentáře:

Okomentovat