9. července 2012

Týden třicátý čtvrtý - Svět růží

Velmi se vám všem snílkům, kteří se těšili na další téma, omlouvám, že jsem nezveřejnila nové téma již minulou neděli. Má se to ale tak, že ačkoli jsem v Praze, nemám připojení na internet, což mi způsobuje tyto nesnáze. Nicméně tento týden se již polepším. Na poslední téma mi nepřišly příspěvky žádné, proto vás chci požádat, abyste mi svá díla posílali. Chápu, že když jsou prázdniny, nemáte moc náladu a nejspíš an čas napsat článek na svůj log natož na mé téma týdne, ale prosím vás, abyste to alespoň zkusili. Nikdo vás soudit nebude (a jako bonus budete mít takovou menší reklamu).


Pro tento týden jsem zvolila téma od yellow-dog, Svět růží. Velmi se mi zalíbilo, doufám, že se vám na něj bude dobře psát (když není původem ode mne).
Pokud byste měli nějaké nápady na témata/napsali/nakreslili/vyfotili/stvořili něco k tématu, neváhejte a napište mi/vložte odkaz do komentářů nebo na klubový mail klub.snilku@email.cz. Na všechny vaše výtvory se velmi těším, tak se nebojte něco posílat..

Žádné komentáře:

Okomentovat