31. srpna 2011

Photo - Dětství



Ahojky posílám ti fotku, chtěla bych se taky zapojit do dění v Klubu Snílků...

Dětství...spousta krásných vzpomínek a hřejivý pocit u srdce, jen to připomíná malý kroužek z levného kovu se sklíčkem místo drahého kamene. Kýčovité a zbytečné, ale přeci jen, když jsem bývala malá, tyhle prstýnky jsem milovala! Každou pouť jsem chtěla nový a nový...měla jsem jich plnou sbírku a teď? Jen jediný malý prstýnek, který ani na malíček nenavleču. Kam se poděly ty ostatní? Netuším...pár jsem jich poztrácela a pár jich vzal čas, zmizely nenávratně v útrobách vysavače či na dně odpadkových košů...
Jeden malý pouťový prstýnek plný dětského kýče, ale nejen on...je to přece spousta vzpomínek a vzpomínky i za ten kýč přeci stojí!

a ještě jsem J.T. z blogu konici-ja.blog.cz
fotka je focena na obyčejný Sony Ericsson s makrem...upraveno v programu Picasa 3, pouze barevnost :)
PS: Nevěděla jsem v jaké velikosti ti to mám poslat, tak ti posílám originální velikost :)


***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

10 komentářů:

  1. Krásná fotka a hlavně je to úžasně napsané. Je pravda, že někdy i nějaká malá, nepatrná věc může vyvolat spustu vzpomínek...

    OdpovědětVymazat
  2. Dětství... to je krásné! A vzpomínky na něj zůstanou dlouho... ach.
    Moc pěkná fotka!

    OdpovědětVymazat
  3. páni, to je fakticky pěkná fotka, vyšly nádherný barvy <3

    OdpovědětVymazat
  4. I když jen cetka pro nezúčastněného pozorovatele, velký poklad pro majitele.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že tenhle jsem taky měla... byla jsem jimi posedlá... prstýnky s kamínkama, srdíčkama, dalmatinama , razítkama... Na každém prště jeden Kde jsou ty časy?

    OdpovědětVymazat
  6. Oh. Velice pěkná fotka. Mě ale připadá.. osamělá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotka je hezká, ale nenávidím prstýnky

    OdpovědětVymazat
  8. zvolil bych jinou barvu podkladu, nebo udelat prsten barevne a pozadi v cernobile kombinaci, lepe by vynikl  

    OdpovědětVymazat