8. srpna 2011

Aurora - vyhodnocení 24. + zadání 25. duelu

Nevím proč, ale měla jsem sto chutí začít tenhle článek slovy: "Tak jsme se tu dnes sešli, abychom se stali svědky vyhlášení dalšího duelu." Dovolená mi zcela zjevně neprospěla. Ale my se staneme svědky vyhlášení dalšího duelu. Duelu, v němž se utkaly dvě básně na téma antitalent. Duelu, jehož se zúčastnili Labanda a Reina-Sun.
Duelu, v němž zvítězila...

Reina-Sun s jejím antitalentem na matiku:

Matika a já

Matematika.
To dlouhé slovo skýtá mučení.
Logické myšlení,
není to pravé pro fanatika.

Ráda bych, aby jste věděli,
že čísla mi moc neřeknou.
Hodinu přemýšleti,
nad lehkou slovní úlohou.

Antitalent po matince,
nikdo mi to nevěří!
,,Zopakuj si radš rovnice!"
říká mi pan Peteřík.

K čemu mi to je?
Víte? Nevíte!
Ja to řeknu upřímně,
k ničemu!

Mně stačí ty lehké počty,
plus, mínus, krát, děleno,
kdyby se mi letopočty
počítati zachtělo!

Gratuluji k výhře a přeji mnoho úspěchů při studiu matematiky :)

Na příští duel nažhavte svoje tužky, pastelky, pastely, vodovky, tempery, uhly a já nevím, čím vším kreslíte (klidně i tablety), protože vaším úkolem bude nakreslit obálku ke své oblíbené knize. Nemusí být nejoblíbenější, klidně nemusí být ani oblíbená, ale nevidím důvod, proč byste kreslili obálku k neoblíbené knize. Důležitá je originalita - tzn. neobkreslit stávající obálku.
Hlašte se v komentářích a vaše originální obálky posílejte do pátku na mail klub.snilku@email.cz.

10 komentářů:

  1. Ale jo, myslím, že do toho bych se mohla přihlásit

    OdpovědětVymazat
  2. to se mi líbí Mohla bych zkusit vlastní knížku nebo musí být existující??

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak klidně i vlastní knížku, jen pak do mailu napiš, o čem by byla a tak

    OdpovědětVymazat
  4. Jé! :) Děkuji za gratulace, opravdu mne to překvapilo! :)
    Gratuluji i Labandě k její básni. Je tajemná a zvláštní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vrrr, to mi pravděpodobně zrovna uteče kreslící téma? Sákryš, takový pech! D

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jestli chceš, můžeš se přihlásit, beru pět přihlášek, ale jenom první dva, co mi pošlou mail se dostanou do duelu. Takže máš pořád šanci

    OdpovědětVymazat
  7. Ačkoli ještě nepatřím mezi Snílky?O.o mnu dobrá, v tom případě se hlásím..:) (a doufám že správně sem, samotný mail pošlu co nejdříve)

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ahá, tak to bohužel ne. Já jsem myslela, že tím "uteče" máš na mysli, že už jsou dva lidi přihlášení. Vůbec mě nenapadlo, že mezi nás ještě nepatříš. Ale neboj, kreslící téma určitě ještě někdy bude.

    OdpovědětVymazat
  9. áááá zrovna tohle mi musí utéct!!! jak ráda bych kresliala, jak ráda bych ilustrovala, ale já musím být na táboře a nevědět o tom
    grrrrrrr

    OdpovědětVymazat