23. srpna 2011

Týden 20 - Rudá stuha

Lenny se nám stěhuje a k tomu patří i nová práce.
Proto a pro spoustu dalších věcí, do kterých nám nic není odpadávalo i Téma týden, ale nebyla bych to já, kdybych nevyhlásila nové.
Přesně dvacátým tématem se tedy stává "Rudá stuha"
Nechám na vás, zda ji nakreslíte, vyfotíte se s ní nebo se spolehnete na červenou knihovnu, ale těším se na vaše články a jsem vskutku zvědavá, co si pro nás připravíte.

A je tu i menší změna.
Z dílek, která nám dojdou budete moci od příštího týdne vybírat to nejlepší.
Pokud dojde příspěvků málo, můžou tu být zveřejněné všechny. Takže pište, foťte a nezapomínejte snít.

Odkazy na své články posílejte na známý klubový e-mail Klub.snilku@email.cz či ve formě odkazů pod tento článek.

5 komentářů:

  1. Ahojky, možná jsem trošku pomalejší na chápání [] ale můžu se k Vám nějak zapsat do klubu, nebo si členy vybíráte sami? ;) Předem děkuji na odpověď, kterou prosím směřujte na mou www adresu → viz. Web.

    OdpovědětVymazat
  2. a zverejnene temata nejsou? mam namysli ty co byly blogari zhotovena nebo jsem to nekde prehlidla? tak ja urco se do stuhy zapojim

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tady jsem něco sesmolila. Doufám, e ne moc pozdě.
    http://martina-p.blog.cz/1108/balada-o-cervene-stuze
    P.S. doufám, že nevadí, že jsem rudá zaměnila za červená, ale jiak by se mi to do tý básničky nehodilo.

    OdpovědětVymazat