10. srpna 2011

Photo - Mačka

Další fotky jsou tu od Hajdance a jsou opravdu nádherné.
Doufám, že se vám budou líbit stejně jako mne.

Toto je Moja obľúbená potulná mačka. Chcem poukázať na krásu a dokonalosť zvierat.



***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

14 komentářů:

  1. Jééééé... ta je nádherná. Mám slabost pro kočky ^^

    OdpovědětVymazat
  2. rawrrrrr....tá má dobré oči

    OdpovědětVymazat
  3. kdy bude další vzducholoď se snílky !

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Je připravená, čekám jen, až ostatní správci okomentují, koho jsem přijala a koho ne XD

    OdpovědětVymazat
  5. Čičinka je věru nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jen.. mám takový dotaz. Z mého mailu jsem již dvakrát posílal fotku. Nevím zadali mail došel nebo ne. V seriózně brané věci bych řekala aspoň to "hmm.. vyřizujeme". Jsem docela zklamaná. Nebo se na mé fotky ještě nenašel čas. Taky možná varianta. Ale pokud se přeci jen k vám meil zatoulal, jen odpověd ve tří tečkách bych chtěla. Přitpouštím, že může být problém s odesíláním mailů z googlu na seznam. Několikrát se mi tak již stalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná kočka :)[9]: Buď v klidu, já jsem fotky posílala v březnu a taky se na mě ještě nedostalo ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Prostě krásná a dokonalá!
    Jenom jsem zvědavá kdy se dostane na mě

    OdpovědětVymazat
  9. [1]:[2]:[3]:[5]:[6]:[8]:[10]:[11]:[13]:ďakujem vám všetkým za pozitívnu energiu z vašich komentárov, ktorú som v pravý čas získal. Oplatilo sa mi čakať! Mali ste to výborne načasované... zlepšila sa mi nálada, keď som bol fakt na dne!
    ďakujem aj "Berenike"!

    OdpovědětVymazat