17. srpna 2011

Photo - Dom

Ahoj,
táto fotke je trochu staršieho dáta a je to staršia dáta. Tento
domček stojí vedľa nášho domu a hoci nám špatí dvor, moja mama
ho odmieta dať zrútiť

s pozdravom

prudent.wolf (http://smalldiary.blog.cz/)



***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

8 komentářů:

  1. Parádní, hodně si mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. páni, mě se taky moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka se mi líbí, jsou v ní emoce

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi, jako by ta fotka měla duši. Úplně z dýchá atmosféra šedého dne

    OdpovědětVymazat
  5. jééé!!! vypadá to hrozně tajemně, člověk si skoro říká, jestli v tom domě náhodou nestraší, nebo jestli tam nekuje pikle nějakej gang. a nebo tam žije nějakej vědec, kterej se snaží vymyslet převratnej vynález, ze kterýho ale všem v okolí zkapalní mozky. no, to jsem okopčila z bojovky z jednoho zajímavého kurzu, ze kterýho jsem se právě vrátila    každopádně je to hezky ponurý. a to bílý nebe vzadu je tak kontrastní a snad ještě ponurejší, skoro vidim, jak tam poletujou takový ty irský víly smrti co tak hrozně ječej a teď si nemůžu vzpomenout, jak se menujou

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka má zkrátka něco do sebe...

    OdpovědětVymazat