20. srpna 2011

Aurora - 25. duel

Řekla bych, že nazdržovala jsem se dost (celý týden), takže se tu nebudu vykecávat a přejdeme rovnou na duel. Pouze připomínám, že úkolem bylo nakreslit obálku ke knize.

1) Obálka ke knize Lirael od Gartha Nixe.


 2) Pro neznalé slovanské mytologie je to Perunova sekera



Snažte se hlasovat podle toho, která obálka se vám víc líbí, ne která kniha se vám víc líbí. Vím, jak to dokáže být matoucí :)
Přeji krásný víkend

9 komentářů:

  1. Mám tentýž problém. Zkus to nejdřív uložit z mejlu k sobě do pc a pak to dát sem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, já to vidím. Ale vím, že občas je problém se zobrazováním fotek a obrázků. Je to k vzteku

    OdpovědětVymazat
  3. J8 to viděla, ovšem až na několikátý pokus...Několikrát jsem musela načíst stránku! Ovšem, obě obálky se mi líbí, ale já bych nejspíš sáhla (obrazem) po té první.Co se týče knih, neznám ani jednu

    OdpovědětVymazat