28. srpna 2011

Aurora - vyhodnocení 26. + zadání 27. duelu

Byl to až neuvěřitelně vyrovnaný souboj, ale jedna báseň o životě komára přece jen vyhrála. Nejdřív ale ještě představím účastníky - Duelu se zůčastnili Wraithomilka Nass se svou oslavnou básní o komářím cestovateli, Amy, která nám popsala slastné bytí komáří, a nakonec D@ve a jeho kámoš Raid.
Jak jsem psala, byl to opravdu vyrovnaný souboj, ale nakonec vítězí...
Amy a Slastné bytí komáří:
SLASTNÉ BYTÍ KOMÁŘÍ

Kdybych byla komárem
Tak bych byla seděla
Celý život na lustru
A škodolibě se smála
Těm hlupákům dole
Co snaží se mě srazit k sobě
Potrhanými novinami
Posetými skvrnami
V barvě jejich všedních dnů

A kdybych byla komárem
Třeba jen jedinkrát
Roztáhla bych křidélka
(co na tom, že jsou falešná)
a ukázala všem,
co to znamená létat

Ale ze mě se komár nestane
A tak mi nic jiného nezbude
Nežli bdít stále vysoko
(možná v oblacích? Kdo ví?)
a přesto být stále hluboko
V propadlinách světa

(vesmíre! Volám tě - pomoz mi!)
)a ulev mi z mé bolesti…(
Gratuluju!!!

Teď jsem si uvědomila, že vlastně nevím, co bych vám měla zadat. Ale nebojte, od toho mám poznámky v mobilu, kam si zapisuju skoro všechno, a právě tam na mě vykouklo "Z JINÉHO SVĚTA". Bude se jednat o fotografii, ale jestli to bude makro odhalující onen "jiný svět", nebo jestli to bude momentka z dovolené v nějaké daleké zemi, kde jste si připadali jako v jiném světě, nebo jestli to bude něco docela jiného, to je jen a jen na vás. Jen vás opět poprosím o dodržení rozměrů cca 800x600 px kvůli rychlejšímu načítání článku.
Postup už snad znáte - nejdřív se přihlásit v komentářích a pak mi do pátku poslat mail na klub.snilku@email.cz.

9 komentářů:

  1. ahoj
    mám otázku :) jak se může zařadit do klubu snílů? Když tak mi prosím odpověz na blog. Děkuju a zatím ahoj

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím se ;) Snad na něco dojdu

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli je ještě místo ráda bych se přihlásila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taktéž  se na fotografii hlásím. Snad tam někde bude ještě kousek místa :).

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem se zeptat, kdy se tady objeví další vzducholoď ? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Po dlouhé době se taky hlasím.

    OdpovědětVymazat