12. srpna 2011

Velký Snílkovský sraz 2011 - upřesněné

Na poslední chvíli, ale přece.
Mí milí Snílci, nezapomeňte si svačinu, cedulku se jménem a hlavu v oblacích XD

13.8.2011

Sejdeme se u dolní stanice lanovky pod Petřínem.
Místo jsme zvolili proto, že by ho měli najít všichni a pokud ne, určitě se můžeme někoho zeptat.

Další zastávka http://www.uvojtecha.cz/ (Daletth mnohokrát díky za tip)
Proto se k seznamu věcí, které si máte vzít s sebou připočítávají i drobné na městskou dopravu (Alespoň pro jistotu)

A kdo nakonec dorazí?

Hradec Králové

Pardubice
Lenny

Praha
Venom

Plzeň

A ze Slovenska
Any


Na Velký Prázdninový sraz nás tu moc není XD Pokud se ještě chcete připsat, dnes máte poslední možnost.

17 komentářů:

  1. Ne že bych nechtěla, ale rodiče by mě nikdy nepustily do Prahy, ani kdybych jela s nějakou kamarádkou neba tak nějak. Škoda. Ale doufám, že tady na libere bude nějaký článek o srazu a třeba i fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jedu zítra do Prahy za kámoškou.Jen nepatřím mezi snílky no

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych se připojila, ale jdu na Prague Pride..

    OdpovědětVymazat
  4. no, tak zázrak to nakonec nebude, ale alespoň že tak... já už tři dny otravuju, co teda :P tak konečně informace jsem se lekla, že dneska

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si říkám, že bych se měla zeptat v kolik hodin, že to tam máme být. +drbe se na hlavě+

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se o tom jednou zdálo, ale tím to pro mě končí. Rodiče by mě do Prahy nepustili ani za nic, když bydlím v Brně, což je na dvanáctiletou holku dost daleko. A nejsem si jistá, jestli by mi dovolili jet někam poblíž - samotné, za neznámými lidmi... Kdyby se sraz konal v Brně, možná bych přišla. Do Prahy ale bohužel..

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To už jsem dopisovala minule. Mezi jednou a druhou hodinou. O půl druhé je ideální.[3]: Piknik nebude, je to moc riskantní kvůli počasí. Takový malý možná... Svačinu, pití by s sebou měl každý mít, takže když bude teplo... Každopádně kavárna je jistota.

    OdpovědětVymazat
  8. A já se nato tak těšila :( jenže nemužu balím na moravu a ještě řeším osobní problemy :( ale určitě jak bude příště nějaký sraz tak dorazím :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jen připomínám, že kdo chce vyzvednout na Florenci nebo na Hlaváku, napište mi to sem a já vás vyzvednu. Budu v Praze v jednu, pokud někdo bude ale potřebovat vyzvednout dřív, jsem ochotná dojet tam i dřív. Poslední kontrolu tady na stránkách provedu tak zítra v deset...

    OdpovědětVymazat
  10. ráda bych taky přišla, ale nevim.. bydlim sice v praze, ale zrovna sem na chatě a do prahy se shodou okolností vracíme zítra. jenže nevim jestli v pět ráno, nebo v jedenáct večer... no, možná se tam objevím, pokud budu mít štěstí...   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: má bejt krásně, ale teda... na facebooku ani noha, tady ani noha, začínám o tom dost pochybovat :P

    OdpovědětVymazat
  12. Rodiče mě nechtěli pustit na Pride... Pak jsem se zeptala, jestli bych teda mohla na sraz snílků, ale oni si myslí, že kdyby mě pustili, stejně bych šla na Pride (no... taky že jo)

    OdpovědětVymazat
  13. No, mrzí mě to, šla bych ráda, ale Pride sraz tak trochu převálcovala. My se vám tam kdyžtak rádoby náhodou nachomýtneme s Miyu

    OdpovědětVymazat
  14. Užijte si to! Protože já jsem nakrknutá, že nemůžu, tak ať to vyjde aspoň vám

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda že v KS nikoho dobře neznám, nevěděla bych s kým se bavit..
    Stejně nevím jestli bych měla čas..

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já jsem taky nikoho neznala a bylo to fajn.

    OdpovědětVymazat