22. srpna 2011

Aurora - vyhodnocení 25. + zadání 26. duelu

Doufám, že i přes problémy se zobrazováním obrázků, se všem podařilo dát svůj hlas. Protože právě vaše hlasy rozhodly o dalším vítězi Aurory, kterým se bez delších průtahů stává...

V. z blog.veruce.cz se svou obálkou ke knize Bájesloví Slovanské:




Gratuluji!

Téma dalšího Duelu bude, myslím si, docela zapeklité. Nebo možná ne. Každopádně téma zní "NE/CHTĚL BYCH BÝT KOMÁREM". Budete psát, a pokud se vám to samo o sobě nezdá dost složité, nebojte, to není všechno. Na výše zmíněné téma můžete napsat pouze jeden z těchto útvarů: fejeton (doporučuji si hodně dobře zjistit, co je fejeton), úvaha, nebo oslavná báseň. Ať už si vyberete cokoliv, mělo by to být o životě komára a mělo by z toho vyplývat, zda byste chtěli, nebo nechtěli, být komárem. Neomezím vás délkou, ale prosím vás - buďte trochu soudní. Jestli mi přijde "Komárem bych být nechtěl, protože by mě zabil Raid.", tak do Duelu nepůjdete, ani kdyby mi to nikdo jiný neposlal.
Mimochodem ano, vymyslela jsem tohle téma, protože jsem dneska byla celý den venku a jsem celá poštípaná!!!
Hlašte se, pište a posílejte vaše dílka na již známý mail klub.snilku@email.cz.

5 komentářů:

  1. Mohla bych se pokusit něco zpatlat, ale hlásím se naprosto nezávazně

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím se - to by mohlo být zábavné

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím se! Už nějakou dobu nadávám, že píšu málo pro nedostatek inspirace.... To téma je fakt dobrý. (doufám, že se ještě můžu hlásit....

    OdpovědětVymazat
  4. Počítám s vámi (s maglaiz naprosto nezávazně )

    OdpovědětVymazat