6. srpna 2011

Aurora - 24. duel

To je bordel, to je bordel. Člověk je pryč, ale protože si prázdniny užívají skoro všichni, nic se nikam nepohne :D. No nic, doufám, že mi odpustíte, že na duel došlo, až teď, po dvou týdnech. Ale zase díky tomu mám dvě díla - básně - na téma antitalent. A tady jsou:


1)
Prý jsem nadaný talent,
z rukou mi často vše padá.
Připadám si, jako antitalent!
Celá jsem víc než jen levá!
Talent vás dělá krásnými.
Antitalent ohrožuje pravdu.
Bez talentu cítíme být chudými.
Jsem chudá každý dá zapravdu!
Talent je veškerá tvořivá síla,
a veliký strach z neúspěchu.
Přemýšlím kolikrát pojmenovat díla.
Ve své tvorbě cítím životní útěchu.
Nejsem talent, jak lidé si myslí,
jsem jen antitalent nezávislí!!!!

2)
Matika a já

Matematika.
To dlouhé slovo skýtá mučení.
Logické myšlení,
není to pravé pro fanatika.

Ráda bych, aby jste věděli,
že čísla mi moc neřeknou.
Hodinu přemýšleti,
nad lehkou slovní úlohou.

Antitalent po matince,
nikdo mi to nevěří!
,,Zopakuj si radš rovnice!"
říká mi pan Peteřík.

K čemu mi to je?
Víte? Nevíte!
Ja to řeknu upřímně,
k ničemu!

Mně stačí ty lehké počty,
plus, mínus, krát, děleno,
kdyby se mi letopočty
počítati zachtělo!


Vyhlášení bude pravděpodobně někdy zítra v pozdějších hodinách, nebo až v pondělí ráno, abyste měli dost času hlasovat.

4 komentáře:

  1. Druhá báseň je mi velice sympatická a upřímně se s ní ztotožňuji

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se více líbí ta první...

    OdpovědětVymazat
  3. Těžké rozhodování, ale nakonec jsem volila první, ale i druhá je pěkná.

    OdpovědětVymazat
  4. Volím druhou báseň, souhlasíms Dori, je mi také neobyčejně blízká.

    OdpovědětVymazat