10. listopadu 2014

Týden sto třicátý druhý - Za oknem

Kdo minule přispěl?

Zdravím, Snílci,
jak pak Vám utekl minulý týden? Užili jste si do syta pěkné podzimní počasí? Doufám, že ano, protože stromy opadávají, venku se ochlazuje a ani se nenadějeme a bude tu zima. Proto jsem za téma na tento týden vybrala: Za oknem.
Můžete fotografií zachytit výhled ze svého okna, usínající přírodu, či stále rušné město. Nebo složit báseň, povídku s podobnou tématikou a nemusí být jen podzimní. Vždyť za oknem na nás čeká celý svět.

Jsem zvědavá, co stvořite, těším se na Vaše nápady, protože fantazii se meze nekladou. Podělte se s námi o Vaše myšlenky, co vše můžeme za oknem najít, co můžeme spatřit.

Příjemný týden, přeje

Dragita


Minulý týden se zúčastnili dva Snílci. Moc Vám děkuji za příspěvky, vždy mě těší, když téma někoho osloví :)

Tea - Oblíbené místo

Jak se říká: ,,Všude dobře, doma nejlíp", já se cítím nejlíp tady, mé oblíbené místo, není to pro mě jen tak obyčejná hospoda, kde si zajdu jen na obyčejné pivo. 70 km od domova, jsem 22.února 2014 poznala nové místo, nové přátelé, novou atmosféru s novými zážitky.
První den jsem ani v nejmenším netušila, že tady nejsem naposled, naopak, že tohle bude začátek všeho, že jedna hospoda bude pro mě tolik znamenat a, že to bude vždycky místo, kam o víkendech ráda uteču. Kde se všichni sejdeme, budeme společně poslouchat naše písničky z juboxu, kde oslavím své 20. narozeniny, jak nejkrásněji to oslavit šlo. Místo, kde už od vchodu na nás s úsměvem mává známá servírka, která už ví, co si objednáme a jubox dá pro nás hlasitěji,tohle místo nás spojuje, náš stůl, kde nás každý najde, místo, které nás chrání od starostí a problémů, protože tady je všechny hodíme za hlavu a prožíváme neobyčejné chvilky. Tohle místo bych už nikdy neměnila a vím, že to i nadále zůstane naše místo, kde se vždycky zase všichni se smíchem a s dobrou náladou sejdeme.
Naše Africa pub.



Beskydy a Moravský kras

V Beskydech jsem doma, čím déle jsem tam nebyla, tím více si to uvědomuju a tím víc mě to tam táhne. Dostanu se tam ale opravdu jen zřídka…
Na Blanensku jsem doma částečně, vracím se tam jednou za pár let a vždy se stejným nadšením :)

rudicke-propadani_08 rudicke-propadani_02

3 komentáře: