5. února 2014

Photo - Zelený úsměv podzimu

Photo je místo pro všechny zasněné fotografy...
Zdravím,
od rána do sebe leju vroucí čaj s medem a citronem, aby se můj ctěný krk uklidnil a přestal dělat hlouposti. Ano, už je to tady! Poprvé mi tuto zimo začala škrábat v krku... No, ale to vás nejspíš vůbec nezajímá, že? Nejsme tu od toho, abychom řešili moje nastydnutí, ale abychom se pokochali krásnou zasněnou fotografií.

Photo je tu pro všechny členy Klubu Snílků, kteří rádi fotografují. Můžete přispívat čímkoliv, co vás jen napadne. Na téma fotografie nezáleží, stejně tak můžete prohrabat své šuplíky (v dešní době spíše místa v síti) a poslat vážně cokoliv. Ani na počtu nezáleží, protože fantazii se meze nekladou...

Doufám, že se konečně odhodláte a zašlete mi své fotografie na klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název a popis (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Zelený úsměv podzimu
První doušky zářijového podzimu, poslední vzpomínky na babí léto...
Krásný den,
Kariol


A nesmím zapomenout se zmínit o právě probíhající soutěži s Photem... Tématem je "Zima nezima" a více informací se dozvíte v příslušném článku. Pozor, končí se 28. února!!!, tak to nepropásněte.
S pozdravem,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. Mám už něco málo nafoceno, ale zatím váhám. Proberu se tím o víkendu a něco pošlu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka, Kariol! V tomto podivném šedivém a přece ne zimním počasí krásně zahřeje. Působí velmi optimisticky.

    OdpovědětVymazat