15. února 2014

Iluze stá patnáctá

Zelené dálavy lákají své oběti.



Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
Minule padaly hromy a blesky na Jejich hlavu, dnes si sypu popel na šešulku já. Inu, co čert chtěl, Maglaiz si pro změnu posunula v hlavě kalendář a dnes ráno se zděsila, že je již sobota. Kam mi zmizel ten jeden den? Zloděj! Chytnou jej a dají mu pěkně na pamětnou, aby věděl, že cizí dny se krást nemají. Stává se Jim to také? Že Jim najednou, z ničeho nic, ciferník ukrojí dvakrát dvanáct hodin? To se mi nelíbí, to Jim řeknu bez uzardění.

Autorka: megatruh



Měla jsem dnes veliké dilema, co přesně vybrati za obrázek, nakonec zvítězila tato dvojice odvážlivců. I tak jsem měla sedm světů je vložiti do této Iluze. Nějak se mi totiž seká prohlížeč a netuším čím to. Budu muset promazat asi celý PC, neb prohlížeč již je promazán až až (více oleje již nepojme).



Nu, a Jsou u konce čtení. No, nic jiného již nebude. Oni by toho na jednu Iluzi chtěli nějak moc, ne? Ovšem pokud mají návrh, jak zatraktivnit tuto rubriku či cizí, jen se vrhejte a komentujte či pište emailem na ostrakony.

Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru, uctivě prosím, ráčí vkládati do:

Tak se mějí. Hezky si snějí a znamenají si vše iluzivní.

Snění zdar a bacha na zloděje dnů!
Jejich časově dezorientovaná tetka Maglaiz

P.S. Přísahám, že si skutečně budu ty Iluze zapisovati do všech kalendářů a diářů a upomínek si nařídím na mobilu hned několikero, neb jedna zřejmě nestačí.

6 komentářů:

  1. Megatruth! Moje oblíbená autorka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba obrázky jsou nádherné a inspirativní, povedený výběr

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý přesně vystihuje jednu mou novou povídku, kterou jsem teď začala psát, mohu to použít do imaginaria?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Samozřejmě![2]: Jsem ráda, že se líbí.[1]: Potěšilo mne, že jsem se trefila i do Tvé chutě.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelá ilúzia, ja už na tejto rubrike normálne závislačím a keď nemám pravidelnú dávku Ilúzii, môj deň je v ťahu. No našťastie už môžem oficiálne prispievať :). Teším sa ako dieťa na Vianoce

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Těší mě, že Jich chytla závislost zrovinka na takovouto blahodárnou věc.

    OdpovědětVymazat