27. února 2014

Creatio - Sakura

Creatio je přístav pro všechny zasněné kreslíře či malíře...



Zdravím Snílci,
opět tu je pro vás Creatio s dalším vaším výtvorem. Můžete se zde pochlubit se svou tvorbou, tak proč váhat...jen do toho, já nekoušu.
Creatio je určené pro všechny členy Klubu Snílků, kteří rádi kreslí, a je jedno, zda je to portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak, čím nebo na čem kreslíte (malujete), ale na tom jestli vás to baví. Proto vás, Snílci, vyzývám, abyste mi posílali svá výtvarná dílka a podělili se o ně s námi ostatními. Klidně sáhněte do svých archívů, nebo vytvořte něco nového. Fantazii se meze nekladou.

Své příspěvky můžete posílat na náš klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).

Zdravím všechny snílky :)
To bylo zrovna léto v plném rozpuku, když jsem si vzpomněla na odkvetlé sakury u nás v parku. Docela se mi po nich zastesklo, a tak jsem se rozhodla, že si je tak trochu zvěčním. Nakonec jsem k nim přidala i zasněnou gejšu, protože domovem sakur je daleké Japonsko, a ty dvě bytosti mi k sobě tak nějak neodmyslitelně patří. Tak doufám, že vás můj obrázek (technika - olej na kartonu) vtáhne do míst, kde voní aleje sakur a trošku se v té zimě příjemně zasníte.
Příjemné snění přeje Jehane O´Tee
Název: Sakura


Příště se dočkáte vyhlášení velké soutěže na březen a duben, tak se snad zapojíte v hojném počtu. Připravte si tužky, štětce, prsty, tablety, nebo čím vším tvoříte, protože se bude soutěžit o poklad kapitána Imaginária...
Zdraví vás,
Zdeňka M.

3 komentáře:

  1. Nádherný obraz, Jehane! On byl nádherný už když jsem ho viděla poprvé u Tebe na blogu, ale připomenut ve smutných zimních časech, je ještě krásnější!

    OdpovědětVymazat
  2. Obraz je nádherný. Dýchá z něho jemná a hřejivá atmosféra. A obličej gejši je vskutku bezchybný. Jen, pokud ses snažila o realistické zobrazení, má dotyčná trochu malé ruce. Ty u člověka bývají přibližně stejně velké jako obličej.
    Umělecký zážitek ale tenhle malý detai rozhodně nekazí.

    OdpovědětVymazat