9. února 2014

Kontrola devatenáctá

S týdenním zpožděním vás zdraví prázdninující správce. Nemám úchvatný styl Maglaiz, která vám k Imaginariu připraví i počtení, ani příliš mnoho aktivních blogerů, jako ostatně většina správců. Zato mám dobrovolníka a dobré i špatné zprávy. A tajemství! V zákulisí vymýšlíme způsoby, jak vás donutit k aktivitě, tak šup sem s návrhy i činy!
A ač nerada, musím stále žádat o nahlášení e-mailů. Chceme e-mailem rozesílat důležité informace a máme aktuální e-mail tak poloviny členů. Hlašte je sem do komentářů, mně na blog nebo i na snílkovský e-mail klub.snilku@email.cz.


Návrat k minulé kontrole
Kata-chan - http://blue-lover.blog.cz - VENKU
Minule jsem ti vyčítala hlavně zdroje a rubriku Kreslím, ve které spousta odkazů nefungovala. Tak se podíváme, jestli ses napravila. Inu, je vidět, že ses na blogu od minulé kontroly objevila, ale změnilo se něco? Netvrď mi, že gif v tomto článku je z tvé tvorby, stejně jako spousta dalších. A už na mě ani nepůsobíš tolik jako Snílek. Kdyby sis aspoň opravila ty odkazy... Ale ani to se nestalo. Je mi líto, jsi venku.

Náhodná kontrola
1) Babe - http://ynynos.blog.cz - OPATRNĚ
Přiznávám se, jsem trochu zmatená tím Sejad. Ale tvrdí mi to seznam členů, takže snad vše v pořádku. Chvíli mi trvalo najít menu a přiznávám, že se v něm vůbec nevyznám. Jako bys mě čekal, provedl jsi v lednu na blogu generální úklid. V menu jsem našla čtyři rubriky. Z toho ve dvou nic nebylo. Mínus. V archivu 6 článků. Srpen 2012 a leden 2014. Začínám tušit, že to nebude úplně nejaktivnější blog, co máš. Ale tvůj blog na mě působí celkem snílkovsky. Takže malé varování a mrknu na tebe za měsíc, pokud máš i nějaký aktivnější blog nebo je ve členech starý odkaz nebo co já vím, prostě do mě kopni, že jsem kontrolovala špatný.

2) mengano - http://mengano.blog.cz - PROŠLA
Nemám ráda Comic Sans. Prostě ne, vážně. Ale je to tvůj blog a tvoje věc, koukat se na to dá, takže dobré. Chybí mi zdroje obrázků v menu a v zápatí. U některých ti to i odpustím, ale u většiny asi ne. Tvoříš spíše okrajově, ale u tvých článků se bavím a rozhodně nejsou psané mým tvrdě realistickým stylem beze stopy nadsázky. Myslím, že ty zdroje ti mohu ještě odpustit.

3) Abyss - http://abyss-mystery.blog.cz - OPATRNĚ
Hezké místečko, jenže už delší dobu neaktivní, jak vidím hned z prvního článku. Chvíli jsem nechtěla věřit, že jsi něco takového stvořila na našem převážně nefunkčním Blog.cz. Chtělo by to trochu se nakopnout nebo tak, rozhodně by byla škoda zahodit tak hezký blog. Chtěla jsem ti sice vytýkat zdroje, ale všude je nějaký ten odkaz na nakladatele a databáze, což mi celkem stačí. Přesto máš ode mě oranžovou. Nemusíš se bát o členství, ale byla bych moc ráda za nějaké to ožití.

4) A.S. - http://greensleeves.blog.cz - NEPROŠLA
Blog nenalezen. Doufám, že se dozvím, že máme špatně adresu nebo že byl blog jen přesunut. No, uvidíme za měsíc.

5) m. - http://phoenixrise.blog.cz - PROŠLA
Jen blog otevřu a už vidím hlášení o přesunu na novou adresu. No dobře, zkontroluji pár posledních článků a nový blog. Zdrojuješ, tvoříš... Nemám co vytknout. Čas projet i blog nový. Ty tvoříš pro Imaginarius! Plus, plus, tisíc plusek. A taky se teď trochu stydím. A tak mi nezbývá, než ti dát zelenou a ptát se: Mám přepsat adresu blogu v seznamu členů?

Dobrovolník na závěr
Kariol - http://kariol.blog.cz - OPATRNĚ
Nevzkazuje nám vůbec nic, tak se tedy vrhneme rovnou na tu kontrolu. Blog je to hezký, působí na mě mile, originálně. Zatím to vypadá opravdu skvěle.
V zápatí tvého blogu stojí: "Na vše na tomto blogu se vztahuje mé autorské právo..." Víš, je to trochu zvláštní, když jen kousek nad tím vidím zdroje, které musím pochválit. Sice jsem si jich nevšimla hned a už jsem se chystala ti vynadat, ale to nic. No, tvoříš, píšeš, to je skvělé, opravdu. Mohla bych se ozvat, že i články o výzvách (jako Jmenuji se) mohly být delší, ale ani já je nemám zrovna úchvatné a myslím, že u takových článků to zrovna snadné není.
Ale nakonec se toho vytýkání zdrojů dočkáš. Přesně stejné fotky, jako máš zde, jsem našla na webu Národního divadla. Prozraď, jakpak jsi pořídila tak dobré fotečky? Nebo jsou snad volně k použití bez uvádění zdroje? Stejně tak nevěřím, že fotka plakátu k Revival ve stejné rubrice je tvá. Tvoříš, čteš... Vše je v pořádku. Jen mě přesvědč o původu fotek u článku Naši furianti a doufej, že za měsíc ty zdroje nebudu procházet důkladněji. Nahlásila ses sama, takže ti to asi odpustit opravdu nemohu.

Uvažujete o podání přihlášky, ať už jen ze zvědavosti, nebo protože si chcete ověřit, že je s vaším blogem vše v pořádku? Směle do toho! Informace k sebeobětování ZDE.

12 komentářů:

  1. Prosím o nahrazení blogu greensleeves.blog.cz blogem abrahamovadcera.blogspot.cz pod přezdívkou Abrahámova dcera, pokud to bude možné. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Určitě. Rychle nový blog projedu očima, jestli je v pořádku, a snad nahradím. Jsem ráda, že ses ozvala tak rychle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, že tam mám nesrovnalosti, teď jsem to dost měnila a nějak jsem zapomínala aktualizovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, jsem tam! Ó, tisíc plusek, červenám se :)Ale škoda toho zmatku s adresou. Já jsem poměrně brzo po přesunu blogu posílala mail na klub.snilku@email.cz s prosbou o změnu adresy a taky přezdívky na M. Phoenix a nepřišla odpověď, tak ono to asi nedošlo Tak prosím zde ještě jednou, určitě změnit :) Už jsem jenom na novém.Ovšem taky jsem na stejnou adresu posílala příspěvky do fotosoutěže (26. ledna konkrétně). Nevím, jestli to spadlo do spamu nebo co to. Může to někdo zkontrolovat, abych to případně poslala znova? Ráda bych v té soutěži byla :) Ď.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že tu vidím tolik milých blogerek. Gratuluji mengano a držím pěsti Kariol :)
    .
    Jen mě tak napadá - jedná se zde opravdu o snílkovství, nebo je to spíše designová a zdrojová kontrola? ;)
    .
    Když jsem prošvihla dvě kontroly (nevzpomínám si, že by mě někdo kontaktoval), je ještě nějaká možnost se znovu zapojit?

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Pokud to ještě nikdo neudělal, podívám se na to. Žádostí o změnu přišlo několik, ale na všechny se odpovídalo, takže tvůj email buď nedorazil, nebo byl na špatnou adresu, nebo prostě něco... Uvidíme. :)[5]: Kontroly lze zpětně dočíst, jestli jsi snad nebyla. Byla. V listopadu. Na kontroly neupozorňuji, považuji za problém Snílků, nesledují-li blog klubu. A dokud nemám e-maily všech členů, nemá moc smysl rozesílat hromadný, že zase běží Repetitio.
    Nejde o kontrolu designu, i když nefunkční odkazy v menu a nečitelné články ve vzhledu jsou mínus. Jde o kontrolu Snílkovství, už jsem tuším někde kritizovala krátké hrubé (doslova) články, ve kterých bych Snílkovství nenašla ani lupou, ale takových bývá málo.
    Jenže já za Snílka neoznačím člověka, který si nakrade obrázky. A jsem si jistá, že nejsem jediná ze správců, kdo tu blogery porušující zákony nechce. Snílek je u mě člověk s dostatkem slušnosti, aby řekl, odkud obrázek má, ne člověk, který krade v jednotkách i desítkách za měsíc. :) Ale samozřejmě nejde jen o obrázky.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Omlouvám se, e-mail přišel. Buď ho otevřel jiný správce, nebo jsem zapomněla odpovědět. V tuhle chvíli spěchám, ale hodím si ho k sobě jako nepřečtený a jakmile se přihlásím do správy tohoto blogu, ještě to opravím. :)
    Pokud jde o soutěž ve Photu, přišly dvě fotky 26. ledna, to by mohlo být ono. Už jsou značené jako přečtené a zařazené do správné složky v e-mailu.

    OdpovědětVymazat
  8. Nechci prudit, ale koukám, že ke změně mých kontaktních údajů ještě pořád nedošlo, tak se připomínám. Píšu to sem, aby se to v mailu neztratilo, ale až si na to někdo najde čas, klidně mi to OT smažte :)

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Opraveno. Snad vhodně a dobře, když tak zařvi.

    OdpovědětVymazat