4. listopadu 2013

Týden osmdesátý pátý - Jak šumí les

Jsem trochu zklamaná, že se mi tu neobjevilo žádné dílo, které by chtěl někdo z vás prezentovat, ale nevadí, věřím, že se zapojíte tento týden...

Les. Jeho opojná vůně a ohlušující šum listí se pomalu vytrácí s postupem času, jak zima převládá nad počasím.
Jak ale šumí les?
Žijí v něm skutečně elfové, stromové víly a jsou ty stromy skutečně živé?
Co les vypráví za příběhy?

9 komentářů:

  1. Páni, pěkné téma. Jen, mám to napsat na blog a hodit sem odkaz? Nebo stačí poslat něco mailem? To by pro mě bylo lepší, mám teď na blogu docela narváno tématy...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Stačí jen hodit na mail. Do předmětu mi prosím napiš číslo TT a podepiš se

    OdpovědětVymazat
  3. To je výborné téma! Teď už jen doufám, že mi na zpracování zbyde v týdnu čas

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Dobrá. Během týdne to udělám.

    OdpovědětVymazat
  5. Téma se mi líbí, jenom jsem na podobné už jeden článek kdysi psala. Byla to tedy spíše Hudba lesa, než šumění, ale ... počítá se taky?

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Super! Tak pak tohle:
    http://polcerova.blog.cz/1103/hudba-lesa
    i když je to asi už trochu pozdě

    OdpovědětVymazat