3. listopadu 2013

Honba za pokladem kapitána Imaginaria

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid...


Zdravíčko!
Ano, ano. Čas, ta fyzikální veličina, která je tak typická pro dnešní dobu. Vše měříme na čas a na peníze a stále pláčeme, že obého máme málo.

Soutěž, která byla ve jménu tempu, byla takto koncipována schválně, jelikož se všichni oháníme argumentem, že není nestíháme. Chtěla jsem prostřednictvím soutěžících ostatním Snílkům dokázat, že to jde, pokud se chce. A Dragilia a Vivienne jsou tím důkazem. Děvčata si každý den ukrojila ze svého vzácného pokladu, aby buď udělaly radost mně a Vám, nebo aby samy sebe překonaly. Oba důvody byly ušlechtilé. A já jim za to děkuji, také děkuji drahé Kariol, že se zapojila aspoň jednou.

Tempus fugit, jak dí prastaré heslo. Nuže, nezdržujme a přejděme k věci.


Výzva nám skončila a se soutěžícími jsme se domluvily, že nebude vítězem ten, kdo byl nejrychlejší, ale ten, koho uznají Snílci.

V anketě pod článkem budete moct hlasovat. Drazí Snílci, nebude stačit jen klinout pro daného Snílka, ale i v komentáři se vyjádřit koho a proč jste vybrali. Je to proto, abych věděla, kolik Snílků hlasovalo a pro koho, abych zamezila "shánění hlasů od neznámých blogů a nepatřících do našich řad." Toto opatření není myšleno zle vůči soutěžícím, spíše naopak chci případného vítěze uchránit od nařknutí, že podváděl.

A kdo se utká o Vaši přízeň? Sesumírujeme si to do tabulky.

HONBASTART1.2.3.4.5.6.CÍL
Dragilia25.10. 19:1326.10. 6:0027.10. 6:0028.10. 6:0029.10. 18:2230.10. 21:0431.10. 23:451.11. 21:12
Vivienne26.10. 11:1226.10. 13:1727.10. 9:5128.10. 22:3829.10. 14:1330.10. 21:1531.10. 22:031.11. 22:26
Kariol---28.10. 20:59----


Nu, kdo je tedy Vaším šampiónem?

Hlasovat můžete do příští Iluze.


Přeji krásný večer a všem soutěžícím hodně zdaru.
Vaše tetka Maglaiz

3 komentáře:

  1. Je to těžké. Pro sebe samozřejmě hlasovat nebudu - zas tak sobecký egoista nejsem a navíc jsem se zapojila jen na jedné zastávce a tudíž jsem vlastně ani nedošla do cíle.
    Přečetla jsem si příspěvky jak Dragilii, tak Vivienne. V obou případech se mi moc líbila první zastávka - krásné básně na krásný obrázek.
    Rozhodnout se, to je to, co bych měla udělat. Jenže se bojím, že když řeknu jméno jedné, rozesmutním druhou. I tak mi to zkrátka nedá a hlasuji pro Dragiliu...

    OdpovědětVymazat
  2. Dragilina tvorba, které jsem se do této doby nevěnovala, mně okouzlila. Dávám jí proto svůj hlas. Báseň od Kariol je taktéž krásná. Škoda jen, že se nezapojila do celé honby. To bych asi to rozhodování měla podstatně těžší. Ale takto upřednostním Dragiliu. PS: doufám, že jsem všechny přezdívky vyskloňovala dobře. Pokud ne tak se "postiženým" pomlouvám.

    OdpovědětVymazat
  3. Jujda. Jak vidím, zase jsem něco odkládala tak dlouho, až jsem to nestihla... 0:)Alespoň zpětně bych chtěla říci, že obě mé "soupeřky" odvedly skvělou práci.Nakonec bych svůj hlas asi dala spíš Vivienne, přestože Kariolina báseň je také krásně snivá.
    Viviennniny příspěvky se mi totiž velmi líbily (zvláště pásmo drablat a báseň Fénix ) a dobrá kvalita ve větším množství nakonec krásnou, ale osamocenou báseň Kariol prostě převálcovala.

    OdpovědětVymazat