26. listopadu 2012

Týden padesátý - Krok za krokem

Záměrně jsem ponechala vyhlášení nového témata až na tento týden, neb jsem očekávala, že se mi poštěstí a někdo m přecijem pošlete nějaké dílo, leč nestalo se, což mne mrzí. Inu nevadí, co se dá dělat.

Byla bych velmi ráda, kdybyste mi poslali když ne odkazy, tak alespoň témata, na která byste rádi psali. Velmi mi to pomůže.


Krok za krokem
...se snaží malé batolátko, když se staví na své, chůzi nenavyklé, nožky
...píše básník verše
...buduje stavitel svůj projekt
...tvoří duše snílka

4 komentáře:

  1. Ta témata pro mě osobně nejsou špatná, jen buď nestíhám, nebo skutečně nemám natolik dobrý nápad, aby stál za zpracování. Nevím, jak u ostatních, ale tohle jsou mé důvody.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: v pořádku, já to chápu...jen to trochu zamrzí.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Chápu tě, mi taky nejde zrovna dvakrát přes nos, že nikdo nepřispívá do Imaginaria.

    OdpovědětVymazat