21. listopadu 2012

Photo - Západ slunce

Zdravím,
tentokrát se zadíváme do nádherného západu slunce a třeba se i zasníme...Ano, je tu další Photo a já vám velice děkuji, že jste si tento svět oblíbili a zasíláte mi své zajímavé fotogrfie. Jen doufám, že Photu zachováte přízeň i na dále a budete mě zahrnovat spoustou krásných fotek.
Photo je tu pro vás a tvoří ho vaše fotografie, vůbec nezáleží na kvalitě, ale spíše na tvořivosti, protože i s mobilem jdou udělat velmi originální fotky. Počet ani téma či kvalita není omezen, takže můžete poslat opravdu cokoliv.
Nemějte obavy, já vás nesním a zasílejte mi svá dílka na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Photo a připojte nějaký název i popis fotografie.

Západ slunce focený z letadla. Když letíte "proti času", není o něj nouze. Slunce se sklouzne pod linii mraků a vzápětí "vyskočí" zase o kousek výš. To celé se zopakovalo osmkrát, než definitivně zapadlo a začala noc.



Fabiana

Těším se na další vaše zajíavé fotografie...
Mějte se krásně,
Zdenina Vankov

1 komentář: