7. listopadu 2012

Photo - Benátky

Zdravím Snílci,
týden uběhl a do Phota mi přišlo hned několik moc zajímavých fotek, proto vás chválím a jen tak dál. Další odvážlivci své fotografie mohou posílat na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Photo a připojte nějaký název popis fotografie.
Photo je určeno pro vás Snílci, kteří jste fotograficky založení a svůj foťák téměř neodkládáte z ruky. Co se týče počtu příspěvků, tak nikdo není omezen, jen se dosytosti vyřáděte. Ani téma není zadáno, takže můžete posílat lidi, krajiny, zvířata, věci či umělecké fotografie. Dokonce nezáleží ani nijak zvlášť na kvalitě, takže pokud nemáte foťák, ale jen mobil, tak se nestyďte, protože záleží i na nápadu.
Sice je už dávno podzim a zima už buší na dveře, ale proč si nepřipomenout léto a architekturu Benátek?
Kdysi středisko sklářství a obchodní velmoc. Opěvovány 12 miliony turisty každý rok. Takhle vnímám Benátky já. Zmar a dávno zašlá sláva.

Aidrien Assagir

Těším se na vaše fotky...
Mějte se,
Zdenina Vankov.

4 komentáře:

  1. Byla jsem dost zklamaná, když jsem viděla budovy podobné této. Čekala jsem... Já ani nevím, co jsem vlastně čekala. Asi to, že o tenhle "turistický skvost" budou pečovat lépe. Tohle je jen zmar a úpadek.

    OdpovědětVymazat
  2. Z Benátek mi v hlavě nejvíc ulpěl černoch prchající s dvacítkou padělaných kabelek a tři policajti, co ho chytali... Připadaly mi jako smutné město. Na fotce mě fascinuje ten kontrast mezi fasádou a květinami.

    OdpovědětVymazat
  3. mě se ta fotka líbí a moc ráda bych se tam jednou podívala

    OdpovědětVymazat