12. listopadu 2012

Týden čtyřicátý devátý - Pod rouškou noci

Obávala jsem se, že mi nic od vás nedorazí, leč strach byl zažehnán, když jsem si k sobotnímu poledni povšimla příspěvku od [Fab] a úsměv se mi prohloubil ke včerejšímu večeru, když se zjevila i krásná povídka od [Zdeniny]. Fab mi poslala roztomilou drabble. Nejsem si ale jistá, zda mohu kousek zveřejnit, jako obvykle, neboť se obávám, že by ta necelistvost kazila dojem, ale zároveň se mi nechce vkládat celá. Dám tedy pod perex pouze další odkaz na její stránku.

"Fab, doufám, že nejsi nijak zklamaná. Kdybys ji přecijen chtěla zveřejnit, neostýchej se napsat a mohu cokoli změnit. :) "

Tentokrát vstoupíme pod milosrdnou roušku noci. Shodou okolností ráda skrývá jakékoli úchylky nebo snad činy, které nemají býti nikým spatřeny. Vandal močící na lavičku, kam si rádi sedáte, vrah potulující se lesem, hledajíc svou oběť, přítulný pejsek se vzteklinou...
Je mnoho věcí, co noc skrývá. Dejte si pozor, kampak se zatouláte...

Druhý odkaz na Fabinu drabble

Žádné komentáře:

Okomentovat