30. listopadu 2012

Imaginarius - Iluze padesátá šestá

Mlha. Bílé, beztvaré, nanicovaté, a přesto může přinášet různá překvapení. Přináší smrt? Život? Člověka či zrůdu? Přítele či zrádce?
Dobrý večer,
ano, přiznávám se bez okolků, že se mi skutečně onen mystický úvod zalíbil a říkám si, že snad i Vám se trochu líbí a pomáhá Vám se pořádně vpravit do Iluze.

Vskutku mne bude zajímat, co všechno jsou Vaše hlavinky schopny vykoumat na základě jednoho obrázku a melodie. Obvykle to bývají pozoruhodné povídky a básně. Pravé snílkovské.

Pro dnešní Iluzi jsem zvolila klasiku. Karl Jenkins a jeho Palladio mne natolik okouzlilo, že jsem nemohla odolat pokušení Vám tuto skladbu představit.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:


Nu, co bylo třeba říci, bylo řečeno. Neloučím se s Vámi proto, že bych neměla, co říci, ale proto, abych Vás déle nerozptylovala a Vy mohli mít natolik uvolněnou mysl, aby se do ní snadno mohly vkrást ty nejlepší náměty, příběhy, věty a slova.

Mějte se famfárově a snění zdar!
Vaše Maglaiz ;-)

1 komentář: