31. května 2012

Creatio - posílejte mi svá díla

Zdravím,
jsem zklamaná, jelikož mi za poslední týden nikdo neposlal své dílko a nyní nemám co tady ukázat. Což je velká škoda, protože bych moc ráda plnila povinnosti správce Creatia na plný úvazek, ale jak to mám udělat, když mi nic nepošlete?
Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí či malují, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví. Takže se skutečně může zúčastnit naprosto každý, bez výjimky. Proto vás, snílci, prosím, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s námi ostatními.
Pokud se k tomuto kroku odhodláte, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.
Mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

4 komentáře:

  1. Já myslím, že když o rubriku není zájem, je na čase ji zrušit a přijít s něčím jiným.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Rušení Creatia by nikomu nepomohlo....Myslím, že něco pošlu xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ejš, já bloud! Už jsem dávno chtěla do Creatia poslat svou patlaninu, ale vždycky jsem zapomněla, no, Maglaizíčku, je na čase to udělat Neboj, Zdenino, Creatio se zase rozhýbe.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už mám poslaná dvě dílka, tak zase budu mít co dělat. Někdy prostě snílkové trochu lenoší a neposílají, ale to se stává třeba i v TT.

    OdpovědětVymazat