10. května 2012

Creatio - nový správce a "šibenice"

Zdravím vás, drazí snílci,
nebudu vás zatěžovat sáhodlouhým představováním, které by vás možná jen otrávilo a to rozhodně nechci. Tak tedy, jsem Zdenina Vankov a můj osobní blog najdete tady, kdyby vás třeba zajímal. Jsem věčný pesimista, který nikdy světlo na konci tunelu neuvidí, protože nemá baterku, a tak většinu svého života tápu v temnotě. Taková prostě jsem a nikdo mě už asi nezmění, i když se o to pár lidí už snažilo.
Ale dost o mé osobě, tato rubrika není o mně, ale o vás a vaší tvorbě. Byla jsem stanovena jako nový správce Creatia a doufám, že v tom nezůstanu sama. Snad budete přispívat svými malířskými počiny stejně pilně, jako tomu bylo v minulosti. Každý čtvrtek se pak tady budeme setkávat s vaší tvorbou.
Creatio je určené pro všechny, kteří rádi kreslí, a je jedno, zda to je portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak kreslíte, ale na tom jestli vás to baví.
Proto vás, snílci, vyzívám, abyste mi posílali svá dílka a podělili se o ně s námi ostatními.
Pokud se k tomuto kroku odhodláte, tak to učiňte na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio. Samozřejmě k dílku připojte název a nějaký popis.


Na emailu jsem nenašla žádné starší nezveřejněné dílka, a tak jsem se rozhodla přispět na úvod svojí mazanicí, protože jinak bych to asi nenazvala. Nikdy jsem o sobě netvrdila, že jsem umělec nebo dokonce malíř, ale kreslení a malování mě baví, tak proč ne. Zároveň to snad bude i takový impuls pro všechny, kteří rádi kreslí, i když to neumí. Nebojte se mi zaslat svá dílka, protože každý jsme svým způsobem originální umělec.
Dílko jsem nazvala "Šibenice při západu slunce" a vytvořila jsem ho v srpnu loňského roku, když jsem se nudila doma.


Takže se už moc těším na vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.

Mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

Žádné komentáře:

Okomentovat