17. května 2012

Creatio - Mrtvola

Zdravím, snílci,
tak jsme se zde opět po týdnu sešli a já mám radost, protože mi přišel od Teplého holoubka výtvor, který vám dnes zde ukážu, abyste se mohli pokochat. Nějak nám Creatio nabírá mrtvolnou tematiku, tak snad příští týden představím něco trochu optimistického. :-)
Ale to samozřejmě záleží jen a jen na vás. Tato rubrika je tvořena vašimi příspěvky, já tady nad tím jen držím ochrannou ruku. Tak doufám, že mi i nadále budete zasílat své malířské výtvory, abych se tu neflákala a měla co dělat.
Proto zasílejte svá dílka na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.


Dobrý den,
zrovna jsem prolétával kolem, když jsem si všiml nádherné šibenice při západu slunce a vrkl jsem si: "No to je ale náhoda, zrovna před chvíli jsem někde poblíž viděl ležet takovou hezkou mrtvolu. No to já jim ji musím taky poslat!"
Tak vám ji tedy posílám, ať dostane rubrika Creatio taky trochu depresivní ráz, když nabírá ten druhý dech.
(Pozn.: Radím vám ji neobracet vzhůru nohama, vypadá ještě děsivěji - aspoň pro citlivé povahy jako je má opeřenost.)
Teplý holoubek, http://i-lagur.blog.cz


A to je pro dnešek všechno.
Moc se těším na další vaše dílka zaslaná na klubový email: klub.snilku@email.cz a do předmětu prosím napište Creatio.
Mějte se,
vaše Zdenina Vankov.

3 komentáře:

  1. Neotáčim, jde z ní strach. Není to náhodou zombie? :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zelinkavá se mi nezdá. Jen trošku posešívaná - od patológa, jen Bůh ví, jak vlastně zemřela.
    Já bych to raději vědět nechtěl.

    OdpovědětVymazat
  3. Vybavila se mi Samara z Kruhu. (:

    OdpovědětVymazat